9 Mart 2013 Cumartesi

GALAKTİK IRKLAR?


Nerede lan bu ırklar? Neden bir görünüp bir kaybolup,esrarengiz araçlarıyla salak salak hareket çekiyorlar bize?
Neden dünya üzerinde onca ülke varken gidip amerikanın bir şehrinde kaza yaptılar? Roosvelt saçmalığı..bilirsiniz...Bilmeyende baksın bir zahmet internet çöplüğüne.Ve neden her şeyde olduğu gibi uzaylılar konusunda da USA bilirkişi kesilmiş başımıza?
Neden geniş arazilere yine en çok USA de ekinlere resim yapıp,kaçıyorlar?
Neden amerikanın yarısını kaçırmış bunlar?
Neden Hakkarinin köyünden birini kaçırmıyorlar? Orda burda türkçe alt yazılı,ingilizce videolarda kaçırılma öyküleri dinliyoruz.Bir kaç tane bizim türklerden iddia edenler oldu ama zibidik şeylerdi.Efem beni gemilerine götürdüler,şeyime bişiler soktular.Kavanozlar gördüm,içinde parçalar vardı..gibi kurgusal hikayelerrrrr...
Neden 51.bölge denilen,gizemli,girilmesi yasak bir bölgede uzaylıların gezdiği söyleniyor? Ve bu 51. bölge neden USA de? Niye Arnavutlukta değil,niye Afrikada değil,niye İranda değil? Niye lan niye?
Neden aya USA gitti? Neden bu ülkeden başkası gitmedi aya? Niye gitmiyor?
Ve neden tüm galaktik ırklar yine amerikalı medyumlarla iletişime geçiyor?
Asthar komutası (bknz. internet çöplüğü) zımbırtısı,adam gibi bir kürsüye çıkıp,çatır çatır,kütür kütür bir basın toplantısı niye yapmıyor? Neden gizemli medyumik mesajlarla insanlarla taşak geçiyor?

BU UZAYLI BİLMECESİ YOKSA BİR KURGUDANMI İBARET?

Kainatta yanlız olmadığımızı hissediyorum.Dehşet bir yerdeyiz.Gizemli,merak uyandırıcı,akıl sınırlarımızı zorlayan bir uzay bilmecesinin tam içindeyiz.Lakin dünya dışı yaşam ipuçları hepsi aynı kaynaktan gelen bir senaryo gibi.Birileri yazıyor,yönetiyor,oynuyor.Blue beam projesini öğrendikten sonra iyice kuşkulanır oldum.Beynimde oturmayan parçalar var dı blue beam ile daha çok dağıldılar.Daha önce ilgiyle izlediğim bazı kaynaklar bana artık hikaye gibi geliyor.Çünkü aynı şeyler dönüp duruyor.Yeni hiç bir şey yok!
Biraz soru sormaya başlasan,hemen şu cümle ile karşılaşıyorsun;Dünya hazır değil.Hazır olduğumuzda görünecekler.Ha siktir ordan.Bizim farkındalık düzeyimizden onlara ne lan? Biz barış içinde sevgi,huşu içinde yaşıyorken geleceklermiş.Gelipte ne bok yapacaklar? Sevgi içinde el elemi tutuşacağız...sevişecekmiyiz.

Birde işin şu rengi var.Bu galaktik ırkların bize yardım ettiğini,deprem olmaması için enerjileri dengelediklerini,orospu çocuğu kapitalist sistemin şerefsiz yöneticileriyle savaştıklarını,dünyaya barış getirmek için çalıştıklarını söyleyenler var.Yav bunlar doğru düzgün uçamıyor yere çakılıyorlar,gri ve çelimsizler(şimdiye kadar gösterilen bize budur),mesaj vermek için cadı tahtası kullanıyorlar,yada birinin içine giriyorlar.Etki alanları bu kadarmı zayıf yani.Nedir bu ruh gibi halleri?
Soruyorum ulan bunlarmı bize yardım edecek,ediyor?Kumburgazda görünen ufo nun üstünde fare gibi bakan şey ne yapacak lan dünya barışı için?
Daha kelli felli,baktığında titrediğin bişi olsa neyse...hepsi fare kılıklı.

Ben artık bu oyuna inanmıyorum arkadaş.Sıkıldım aynı şeyleri okumaktan,kaçıp giden ufo videolarını izlemekten.Siktirin gidin.Hiç gelmeyin.Çünkü zaten yoksunuz.Çünkü siz yine ruh hastası dünya düzeni tasarlayıcılarının yazdığı bir senaryosunuz.İnsanları oyalamak,algılarını bozmak için yaratılmış bir hikayesiniz.

Gerçekse bence çok farklı.....

Bu yazı devam eder.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder