3 Şubat 2013 Pazar

Kişisel gelişim palavraları

İlk yazım.İlk bloğum.Çok doluyum lan.Yazmak belki iyi gelir dedim.Bir saat kullanıcı adı için uğraştım( her boku almış millet.Özellikle mitolojiden kullanıcı ismi kalmamış.Bilmem ne kapısını bekleyen melek bile alınmış yaw.Nedir bu mitolojik kullanıcı adı manyaklığı?) Türkçe bir ad alayım dedim burnumdan geldi.O konuya girmek dahi istemiyorum. Neyse...sonra bir saat temayla uğraştım.Ücretsiz olan tüm temaları denedim.Baya bir mutlu oldum.İki kupa kahve içtim.Sigaranın birini yaktım birini söndürdüm.Dört tane kremalı bisküvi yedim.Veeeee yazacağım konudan uzaklaştıkça uzaklaştım.Halbuki bloğu oluştururken kendimi en iyi blog ödülü alırken bile hayal etmiştim.Arızayım biliyorum.

Ama yılmam ben..bilirim kendimi.İlla bir bloğum olacak.Olacak ulan!

Başlığımı attım.Kişisel gelişim yolundaki handikaplardan,düzenbazlardan bahsedeceğim.Belki bu yazıda değil ama bahsedeceğim göreceksiniz.Uykum geliyor.Ama size şunu söyleyeyim derhal elinizdeki tüm kişisel gelişim kitaplarını atın.Hemen şimdi! olmasada...yapın bunu:)

Secret la başlayan hoppoonno mudur nedir yazamadımda devam eden ve kabus gibi büyüyen kişisel gelişim cehenneminde debelenen birisi olarak sizin gözünüzü açacağım.Nefes workshopuna bile gittim.Bu workshop da ne haltsa artık.Her bokun sonuna wörkkkşoppp diyince sanki başımız göğe eriyor.Eğitim de,atölye de...de işte bişi.Ama kendi dilinden de.Uykum var.Ve nefes seansında ağzım gözüm yamulmuş halde --kendimi affediyorum--bile dedim.Ya ben neden kendimi affedeyim.Kimsenin canına kastetmedim,banka soymadım ki soysamda niye affedeyimki (kapitalizme sıçayım.Sistem bizi soyuyorken iyi dimi? Bu ayrı bir yazı konusu.) sonracığıma kimseye iftira atmadım,kimseyi ekmeğinden etmedim,kimsenin sevgilisini elinden almadım,kimseyi incitmedim lan ben.Neyi affediyorum? Efendim;çocukluğunuzdan gelen travmatik olayların şeysinin bilinçaltınıza nüfuz eden şeyini affediyorsunuz.Yalannnnnnn! Yok böyle bir şey.Başarı,sağlık,para ve aşk.Bu dört şey için didinen insanoğluna her türlü dümen ile dört takla attıran,amuda kaldıran  kişisel gelişimcilere orta parmağımı kaldırıyorum.(Tabiki işini gerçek anlamda insan gibi iyi niyetle yapanları tenzih ediyorum.Parmak falan ayıp...Örnek; bilimsel ve tutarlı yöntemlerle insanlara ruhsal açıdan hizmet eden kişi ve kuruluşları.)

Bu yazı burada bitmedi.Daha yeni başladı.Konuşacak çok şey var.İpliği pazara çıkarılacak teknikler var.











Uyanın...bir dost.

15 yorum:

  1. Sevgili agresif melek... Çok doğru konulardan bahsetmişsiniz... Ve son derece güzel bir üslupla ele almışsınız.. Yüreğinize teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Aynı hisleri ve düşünceleri paylaşan birini görmüş olmak şahane! Zevkle okudum yazılarınızı, devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Göt gibi bune lan vay mk adam gözümünün önünde kişisel gelişimin saçma olduğunu ispatladı plaketinizi amuda kalkarak alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. sıçsan iyiydi niye zahmet ettinki bu kadar :D iyi iyi arada rahatlamak için okuyabilirim

    YanıtlaSil
  5. Sevgili okurum bu yorumu okuyorsan artık blog yazar ı ben sende okuyucu oluyorsun agrasif melek istersem seni bu yazıda maymun kılığına sokabilirim ve kendi bloğunda böyle birşey yapabilirim.. imza: felsefeci melek CEVAP YAZ ULA imza son üç yorumun mimarı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen kendine bir ad koy önce.adsız orospu çocukları klübüne üyeysen bilemem.

      Sil
    2. neyse sen böyle ağzı pisken konuşmayacağım silsen iyi olur bunları

      Sil
    3. yoksa amerikadan eğitimli şu ileri zekalı (!) kişisel gelişimcimisin? her yazımın altında kıçınla yorum yazıyorsun adsız? söylesene senin eben hawaidenmi?

      Sil
  6. neyse dedim sil bütün bunları ve o kişisel gelişimci değilim tanımadığım birine yavşadım ve artık hoşuma gitmiyor çünkü birşey elde edilmiyor

    YanıtlaSil
  7. bu konuda yazılmış olan bir kitap olan mustafa gödeş 'in yazdığı kişisel gelişim zırvaları kitabı esenshop ta satılmaya başlamıştır pazartesiden itibaren tüm d&r larda bulunabilir. zaten Oben Budak da habertürkdeki köşesinde bu kitaptan bahsetmiş. artık bu kişisel gelişim palavralarını daha iyi anlayabilirsiniz. tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya..merak ettim kitabı.umarım bu kişisel gelişimcilerin kökü kurur.

      Sil
  8. Blogunu çok beğendim. Yeni yazılarını merakla bekleyeceğim. Yazılarının hepsini okumadım ama, "Hızlı Okuma" hakkında da bi yazı yazarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Agresif Meleğim. Bloğunu malesef sorunlar ve zamansızlık nedeniyle tam inceleyememiştim. Ancak şimdi zamanım oluyor. İki gündür ara ara okudum. Muhteşem yazmışsın. Üslubun çok güzel ve sık sık acı acı güldüm, gülümsedim. Bu yazıları kesinlikle kitaplaştırmalısın. Bu arada tiyatro oyunu senaryosu açısından da inceliyor ve gerekli bölümleri alıyorum. Geçen yıl senaryo kursuna gitmiştim. Becerebilirsem bu konuda bende bir oyun hazırlamak istiyorum. Bir şeyler ortaya çıkarsa eğer elbette senin adını ve bu paylaşımlarını kullanmak için iznini ve onayını isteyeceğim. Sevgiler canım. (ben biraz daha okuyayım :)

    YanıtlaSil
  10. Canım arkadasim beni yeniden bloga getirdin ya ne diyeyim sana seni seviyorum.Istedigin gibi kullanabilirsin gonlunce..ve umarim o tiyatroyaya gelir izlerim.en iyi biz biliriz kisisel gelisim uzmanimsi manyaklari:))))

    YanıtlaSil