17 Şubat 2013 Pazar

Kuantum fiziğini sömüren kuantum koçlarının tuhaf hikayesi.

Uzun,anlaşılmaz,dolaylı fizik anlatımını bir kenara bırakarak kuantum fiziğine (mekaniğine,felsefesine) basitçe bir göz atalım.
Kendinden şüphe eden bir fizik yasasıdır.Belirsizlik ilkesine dayanır.Çünkü kuantum fiziğinde hiç bir şey mutlak doğru değildir.%50 oranında doğrudur,yanlıştır.Büyük devrim diye gösterilen ki benide etkilemişti zamanında en önemli altı çizilecek teorisi şudur;Evreni oluşturan atom ve atom altı parçacıklarını düşüncelerimize göre hareket ediyor olması..Bu eski fiziğin savunduğu '' insan sadece evreni gözlemleyebilir'' anlayışını altüst eden deneyde atom altı parçacıkları gözlemcinin düşüncelerine göre değişiyordu.

Kısa keselim.Fizikten nefret ederim.Tüm bu olan biten içinde kuantum felsefesi adı altında şu sonuca varıldı.
İnsan evreni sadece gözlemlemiyor.Düşüncelerine göre değiştirip,şekillendiriyor..Düşünceler değiştikçe farklı sonuçlar doğuyor.

Bunu duyan senmisin kuantum üstadlarımı dersin,şifacısımı dersin,koçu zaten her 10 kişiden birisi kuantum koçu neredeyse,kuantum psikoloji koçu bile var..Gırlaaaa gidiyor anasını satıyım.Bunların birde sertifikaları var.Hangi kurum ne adı altında bu eğitimi veriyor?Ne ayaksınız kardeşim siz.
Benim anlamadığım bu parçacık teorisi ile ne yapıyorlar? Düşünceni değiş hayatın değişsin sloganı ile bu fizik kuralları ne alakadır kardeşim?Yani bu koçlar ne yapıyor? Senin enerji boyutuna girip fotonlarını izleyip,yaşamak istediğin hayatı düşünüp o parçacıklarımı değiştiriyor? O zıkkım parçacıklara hükmetme güçlerimi var?Bu koçlar uzaylımı?Bu koçların ebesi kim?
Bak şimdi iyi dinle.Sana şunu yutturuyorlar;şu şu yöntemlerle senin bilinçaltını temizleyip doğru düşünmeni sağlayacağım.Sen doğru düşünmeye başlayıncada enerji alanındaki fotonların değişecek.Ve o hayalini kurduğun insan olacaksın diyorlar.İşi dna kayıtlarını değiştirmeye kadar götüren var ki onlara diyecek hiç bir şey bulamıyorum.Ücretide o biçim tabi bu koçların.Tuhaf olan bir başka şeyse gel hem hayatını züüperrr yapalım hem sanada sertifika verelim gibi vaatleri olmasıdır.Yani sende bir anda koç olup gezebiliyorsun ortalıkta.
Ve elde var sıfır.Daha fiziğin kendisi bile bu atom parçacıklarının derdinin ne olduğunu tam olarak çözememişken bu ortaya karışık salata gibi çeşitleri olan,her bir yerden pörtleyen kuantum koçlarını esefle kınıyorum!!!
Özellikle kırık kemiğini,kıçını,bacağını yani bedenindeki özrünü kuantum şifa vericem,düzelticem,iyleştiricem diyenleri esefle değil küfürle kınıyorum.Siktirin gidin hayatımızdan.Eskilerin yaşlı şifacı teyzelerine kurban olayım.

Foton parçacıklarına sevgi göndererek ne kendinizi ne de bu dünyayı değiştiremezsiniz.Kıçınızı kaldırıp eylemde bulunmanız gerekiyor.Katı gözle görülebilir,elle tutulabilir madde dünyasının çocuklarıyız.Karnımızı foton parçacığı doyurmuyor.Yalnızlık,acı içinde çırpınan bir yakınınıza,arkadaşınıza,sevgilinize sevgi vereceğinize atom parçalarına sevgi göndermenize inanamıyorum.İlişkin yürümüyorsa,sen bir öküzsen,kader çizginde bazı derslerin varsa ve sen bunu görmek zorundaysan parçacık ne yapsın yaw?


Rahat bırakın şu atomcukları.Bunun için daha çok erken.3. boyuttayız...anlatabildimmi?











7 yorum:

  1. Söylemek istediğimiz,ama bir türlü doğru kelimeleri bulamadığımız için sustuğumuz bir anda sizin bunları yazmanız beni çok mutlu etti:) Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Merak ediyorum umarim cok para harcamamissindir bunlara, hala devam ediyormusun icindeykenmi dalga geciyorsun yoksa komple biraktinmi bu isleri, bu yaziyida tweetlerim ben, sabah sabah keyfimi yerine getirdin seninkide yerinde olur inşallah,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep birşeyler durdurdu beni güzerman.hoş öyle çok paramda yok ya.bir şeylerin yanlış olduğunu hissediyordum.araştırarak,tartışarak,okuyarak gerçeği net olarak gördüm.benim hikayemde bu:D

      Sil
  3. KOÇ(Kaliteli Orospu Çocuğu) :))

    edepsizlik ettiysem özür dilerim ama bu adamlar bu lafları hak ediyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yo dostum edepsizlik değil bu açıksözlülük :D

      Sil
  4. SEvgili Angel ... Gülmekten öldüm yine... Yok böyle bir anlatım.

    YanıtlaSil