12 Şubat 2013 Salı

Bilinçaltı Temizleme Süpürgesi 800 Dolar.Alana Yanında Kazma Hediye.



Ben böyle bir şey icat ettiğimi söylesem ve satışına başlasam eminim çok müşterim olurdu.Yazık bize ne trajiğiz bazen diyemeyeceğim.Çoğu kez öyleyiz.Biz insanoğlu.

Hayat yolunda saçmalayıp duran,ayağı ikide bir takılıp düşen yolculara merhaba;

Hızlı bir giriş ve kapanışla lafı uzatmayacağım.Yaşam ve ölüm çizgisinde travma geçiren insanoğluna umut tacirliği yapan beyin,ruh,ilişki uzmanlarının internet üzerinden ciddi rakamlarda müşterileri oluştu.Eskiden cinci,büyücü,muskacı hocalar devri vardı.Derdi olan onlara giderdi.Muskalar yazdırılır takılır,okunmuş sular,şekerler içilir üstünede büyük paralar verilirdi.Ama yeni akım başka...çakra temizliği,reiki ile bolluk bereket,kuantum düşünce ile geleceği yaratma,bilinçaltına hipnoz ile müdahale ve çekim yasasını çalıştırma,olumlama telkinleri ile dna nızı değiştirme,3 adımda geleceği yaratmak,anasının gözü,ebesinin şeyi..

Bizim mahalledeki cinci hoca tanımı değişerek;Kişisel gelişim ve kuantum varoluş sistemi uzmanı oldu.Amerikadan sertifikalı,hindistan eğitimli,rusyadan şeyli...diye gidiyor.Arama motorlarında bakarsanız medyumlar bile çakradan bahseder oldular.Kibarlaşan cinciler kuantumcu oldular.Hepsinin sattığı şey ise aynı:UMUT.

Ofislerinde yada internet üzerinden yapacakları yardım için büyük paralar alıyorlar.Eğitim adını verdikleri toplu showlarında (ben show diyorum) güzel paralar kazanıyorlar.Sonuç ise koca bir sıfır.Kimseye bir yardım ettikleri falan yok.Hepsi ışıktan,tanrı olduğumuzdan ve herşeyi istersek yaratacağımızdan bahsedip duruyorlar.Burayı büyük harfle yazacağım buna dikkat edin;SAVUNDUKLARI VE EMPOZE ETMEYE ÇALIŞTIKLARI EN ÇARPICI KONU İSE,BAŞIMIZA GELEN HERŞEYİ BİZİM YARATTIĞIMIZDIR.Bunu özellikle dikte etmeye çalışırlar.Bu çok tehlikelidir.Tecavüze uğramışsınızdır bunu siz yapmışsınızdır,çocuğunuzu bir manyak kaçırıp öldürmüştür bunu siz yapmışsınızdır,ortağınız ağzınıza sıçıp sizi batırıp dünya borçla ortada bırakmıştır,bunu siz yapmışsınızdır,sevgiliniz sizi en yakın arkadaşınızla aldatıp gitmiştir,bunu siz yapmışsınızdır,insanlar açlık çekiyor,çocuklar öldürülüyor bunu yine siz yapmışsınızdır gibi...Amaç sizi tepkisiz kılmak.Olana bitene,haksızlığa,adaletsizliğe,çarpıklığa tepkisiz kalmanızı sağlamaktır.

Bu bir hipnozdur.Dalga dalga yayılan,gittikçe güçlenen bir tehlikedir.

İnanın cinci hocalar yanlarında masum kalıyorlar.Size yapılanı görün.Bu lucifer tabanlı kişisel gelişim olayından kesinlikle uzak durun.Doğaya çıkın,yürüyün,eskiden yaptıklarınızı yapın.Ama bu yeni çağ öğretilerinden kaçın.

Lafı uzatmayacağımı söylemiştim.Şimdilik yeter.Farkındalık ve sevgiyle kalın.Diye de bitirebilirdim.Yaw bu nasıl bir cümledir.Hele sonuna eklenen Aşkla... vardır ki birde onun aşkla kal,namaste versiyonu vardır akıllara zarardır.Hepsi ışıkçıların lisanıdır,gereksizdir.

11 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsınız, yüreğinize sağlık... Sizin kadar güzel olmasa da ben de düşüncelerimi paylaşmak isterim..

    Her şey ‘’ben kimim ?’’ diye sorgulamam ile başlamıştı…

    Önce RA bilgileri geçti elime… Dört ciltlik bir kitap… Kendimi bulayım derken RA’nın anlattıklarının ışığında, ne dinozorlar kaldı bulmadığım ne de kristal taşlar… Mu’lardan , Atlantislerden girdik, piramit ve altın oranlardan çıktık… Çakralar, auralar, yüksek benler, tekamüller, tarotlar…
    Kutsal kitapları da beraber okudum. İncil-Tevrat ve Kuran….
    Eh iyi kötü yol almıştım … Bazı sentezlere ulaştım sanıyordum ki….. Hathor çıktı, Ramhta çıktı geldi… Eş ruhlar, üst plandan mesajlar filan derken sayıları gittikçe çoğaldı bunların.
    Mikail ve Metatron , Phaledeis’liler, Sirius filan hepsi konuşmaya başladı. Kanal olan anlatmaya başladı.. Bu arada bir sürü sistem, teknikler çıktı. EFT, NLP, Sedona, Şifa teknikleri (peas, kundalini, re-connection, sahaja yoga, gümüş mor alev, reiki, altın üçgen, mavi ışın, kont (bilmem kim) enerjisi, (hiç birisi latife olsun diye uydurma değildir) ve daha ismini sayamadığım pek çoğu… Sonra Osho geldi… Bol bol konuştu… Zaten bilinenleri yazarak sentetik bir akım yaratarak sattı satacağını kazandı gitti…
    Bir dönem mevlanaya takıldık… Sözleri pelesenk oldu , kopyala yapıştır misali sanal alemde..
    Hala bu işten yazdıkları kitaplar ile para kazanan insanlar var..

    D&R’da kişisel gelişim kitapları köşesi biz salakları bekliyor..
    Siz kimsiniz
    Burcunuz ne diyor
    Kendinizi neden sevmiyorsunuz
    Başarıya ulaşmanın yolları
    Kendinizi bilin
    Ben kimim
    Neden mutsuzum
    Nasıl mutlu olabilirim
    İçimdeki ışık
    Dışımdaki kaşık
    Beynimin gücü
    Çakraları napalım
    İçimdeki Çiçek
    Cebimdeki Böcek
    Aslında kimim
    Fotokopimde neyim
    Işığın gücü
    Meleğin Sesi
    Eşeğin kulağı
    …………………………………………………….

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanışalımmı? aslında sapık değilimdir de kızların böyle birşey yapması hoşuma gidiyor

      Sil
  2. :)))))) eşeğin kulağını denemedim bak.Onada bakmak lazım.Bu yazınızı bloğumda yayınlayacağım izninizle.Sesimizi yükseltelim,birileri dur demeli artık bu ruh sömürüsüne!!!

    YanıtlaSil
  3. Harika bir yazı ama ben inaniyorum boyle şeylere, bir farkla hiç para vermem bu konularda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili guzarman inanmanız sizin seçiminiz saygı duyarım ama para vermemekle kurtulamıyorsunuz.Çünkü sözsel,işitsel,görsel hipnoz ile algılarınızı bozup bilinçaltınızı şekillendiriyorlar.İşte tehlike burada yatıyor.Kişisel gelişim tekniği adı altından sizinde masumca uygulamaya kalktığınız yöntemler size ait olmayan inanç,düşünce sistemlerini bilicinize ekebiliyor.

      Sil
  4. bir süre bende kişisel gelişim kitaplarına sürekli para verdim. hayatım sanki daha kötüye gitti. baktım hepsi aynı, hiçbir ektra cümle yok.bir süre sonra almayı bıraktım bu kitapları. yani bu kitaplardan 10 tane alın ve kıyaslayın. herhalde 200 kadar cümle hepsinde aynıdır. bu adamlar hayatlarında neyi başarmış ki başkalarına başarı vaat ediyorlar. sorsan belki kendisi bir baltaya sap olmamıştır. diyeceği en fazla "bak ne kadar mutluyum". tabi canım niye mutlu olmayasın o kadar para sömürsem bende mutlu olurum herhalde. demek ki mutluluğun sırrı vaat ettiğin tekniklerde değil parada. itoğlu itler sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini çöpe at onur;) katılıyorum dediklerine!!!

      Sil
  5. bende bir zamanlar bu tip kitaplara feci dadanmıştım,bir b.ka yaramadıklarını anlamam için bir sene geçmesi gerekti.şimdi ise insanları bu konuda dikkatli olmaları ,uzak durmaları konusunda mümkün olduğu kadar uyarmaya çalışıyorum.lütfen bu konuda yazmaya devam edin .teşekkurler

    YanıtlaSil
  6. Agresif Melek. Bunu da paylaşıyorum face de ... :)

    YanıtlaSil
  7. Bilinçaltı süpürgesi 800 dolar, alana yanında kazma hediye.... Geberdim gülmekten ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sibelimmmm beni bloğa döndürdün bak yine bela yazılar yazacağım :)))

      Sil