14 Mart 2013 Perşembe

Eyyy kişisel gelişimcilerin peşinden koşanlar bakınız sistem size ne yapıyor?

DEĞİŞMESİ GEREKEN DUYGULARIMIZ MI SİSTEM Mİ? YADA POZİTİF DÜŞÜNCE GÜCÜ,EGOYU YENME ÇALIŞMALARI,REİKİ,KUANTUM ZIMBIRTISIYLA DÜNYAYI NE KADAR DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ?
Sorular,sorular,sorular...


http://uyanmasaati.com/ adlı siteden buraya aktardığım videoyu izlemenizi şiddetle öneririm.Dünya bu haldeyken sizin şu yeni çağcı kişisel gelişim uzmanlarınız(!) yan gelip yatmanızı,sadece pozitif düşünce gücü ile dünyayı değiştireceğinizi söyleyerek beyninizi,ruhunuzu köreltiyor.Sizi öldürüyorlar.




''Alttaki paragraf şimdi vereceğim linkteki konu başlığına aittir.Bu video yazıdaki konuyu desteklediği için yeniden gündeme getirmek istedim.Linkimiz efem;http://agresifmelekler.blogspot.com/2013/02/yeni-cag-pozitif-dusunce-ogretisinin.html''

Bizi biz yapan duygularımızdır.Ne ekersek onu biçeriz.Eski bir sözdür ama üstüne daha iyi bir söz söylenmemiştir.Farkında ol..dan daha açıklayıcıdır.Sürekli gülümseyerek gezmek,ya da olaylara amannn negatif enerji bana gelmesin diyerek tepkisiz kalmak hayatınızı daha güzel yapmaz.Asıl sorgulamanız gereken sistemdir.Sistem boktan kardeşim.Birileri dünyanın kaymağını yerken sizin aç kalmanızın nedeni sistemdir.Kozmik enerjilerin sana akmaması yada bilinçaltındaki para korkun falan hikayedir.Kadın-erkek ilişkilerine girmek dahi istemiyorum.Çünkü oda çarpık sistemin getirisidir.Dünyayı yönetenler hayatımızın ağzına sıçıyorken hangi enerjiden bahsediyorsunuz?

Bu kadar mutsuz,huzursuz,parasız ve korku halinde yaşamanızın nedeni enerjiler yada düşünceleriniz,duygularınız değil insan yaşamına değer vermeyen dünya düzenidir.Siz olumlu düşünce hipnozu altında salak salak gezerken onlar dünyayı daha kötü bir yer haline getiriyorlar.Umarım anlatabilmişimdir.




3 yorum:

  1. 25.kare ile de ilgili birşey yazabilir misiniz? vidyoya ve resme koyma olumlu yada olumsuz yanıt verin ki bekliyim yada beklemeyeyim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google a yaz adsız tüm bilgiler dökülür önüne.Çünkü ben 25. kareyle ilgilenmiyorum.Yada http://michaelsikkofield.blogspot.com/2013/02/subliminal-mesajlar-cizgi-filmler-ve_17.html bu blogu oku.25. kare neki subliminal mesajlarla bize neler yaptıklarını gör dostum.

      Sil
  2. merhaba agresif subliminal mesajlar sanıldığı kadar etkili değil. sürüyle coca cola reklamı izledim ama senede 1 defa ya içerim ya içmem. şu site de mesajların etkililiğini yapılan deneylerle anlatıyor.

    http://yalansavar.org/2012/05/15/su-anda-yokum-bilincaltima-mesaj-birakabilirsiniz/

    YanıtlaSil