8 Şubat 2013 Cuma

Kişisel gelişim palavraları 2


Selam yolcular;

Direk konuya gireceğim.Geçen gün görmemişin bir bloğu olmuş modunda sayfanın heryerini kurcalamayı abarttığım için asıl konumdan uzaklaşmıştım.Ama başlıyorummm.Kemerlerinizi bağlayın,sigaranızı yakın,içeceğinizi yanınıza alın.

2008 yılında bunalım içindeyken kişisel gelişim teknikleri ve bu konu üzerinden hizmet veren internet siteleri  ile tanıştım.İlk ve en önemli furya secret adlı kitaptı biliyorsunuz.Bir çok insan gibi bende o kitapta anlatılan '' çekim yasası '' olayına kendimi kaptırmıştım.Yeni bir bilgiydi ve heyecan vericiydi.Kitabı alıp okudum,cd sinide on kere falan izledim.Şu meşhur ölmüş bilimadamlarının bir masada oturmuş sırrı saklar halde gösterildikleri sahnede ağlamak üzereydim.Vay anasını  nasılda saklamışlar bizden şerefsizler...falan diye baya bir sinir yaptım.Madem istediğimiz herşeyi evrene sipariş edebiliyormuşuz nedir bu çektiğimiz yaw diyip hırslandım.Herkes gibi...Ortalık gırla evrene sipariş,çekim katalogları (hani şu ünlü istediğin şeylerin resmini kes,bir panoya yapıştır olayı) ile doluydu.Girdiğim her kişisel gelişim forumunda çekim yasası grupları,sohbet odaları,teknikleri diye bölümler vardı.Hayallerini almak isteyen kalbi kırık insanoğlunun gözleri parlıyordu.Seksmi secret mı desen sıkrıttttttttttttttttttttt ulannn diye bağıracakları yüzde yüz olan kişilerdi bunlar.Ama acı son yakındı....

Kimse hiçbirşeyi çekemiyordu.Ne giden sevgilisi geliyordu,ne son model araba nede bankada bol sıfırlı hesapları oluyordu.Sağlıklarının düzelmesini isteyenler  gibi zayıflamak isteyen insanlarda ellerinde secret kitabı ile kalakalmışlardı.Zaten kitap bir şey anlatmıyordu ki.İstediğiniz herşeyi isteyin size gelsin diyor başkada bi bok demiyor.Nasıl gelecek_ nasıl çekecemmmmm diye bağrınarak kalıyorsun.Bir şey yanlıştı...Kendimi hiç söylemiyorum.O bilimadamlarının sülalesine düz gittim o kadar söyliyeyim.Tam bu sıradaaaaa çekim yasasının gerçekleşebilmesi için bilinçaltı kalıplarımızın temizlenmesi gerektiği ortaya atıldı.Allahhhhh bir sevinç bir umut..peki nasıl temizleyeceğiz???

Yine elinde şekeri yere düşmüş çocuklar gibi bakıyordum,bakıyorduk daha doğrusu.Bir güruhla birlikte takip ediyordum bu gelişmeleri.Yazımın bundan sonrasında çoğul eki kullanacağım haberiniz ola.....

Kabus gibi hayatımızdan sorumlu tutulan bilinçaltımızı temizlemek için bize ''EFT'' yapın dediler.Tekniğini öğretmek istediler.Eft bankada hesaptan para aktarmadır bildiğimiz.Ama bu başka bir eft dir..sizin duygusal negatif bilinçaltı birikimlerinizi,vücudunuzdaki meridyenlerden parmak darbesi ile temizleyen bir tekniktir.Ama bu işin olmazsa olmazı İNANMAKTIR dediler.Eft için çok daha ayrıntılı bilgiyi google a yazarak alın lütfen.Ben uğraşamıyacağım zaten gereksizinde gereksizi bir teknik! Eeee? parmaklarımızı bedenimizdeki meridyenlere vurduk ve vururken dedik ki --kendimi affediyorum--,--kendimi onaylıyorum hemde tümüyle öyle yamalak değil tümden--,--kendimi seviyorum--dedik.O parmaklar vurdu,diller söyledi.Defalarca ve defelarca...parmakladık durduk kendimizi.Sonuç yine yok! Sabah yine aynı kalaslıkla ve ''lanet olsun,yine sabah oldu'' diyerek uyandık.Niye böyle oldu dedik.Siz bu işin felsefesini anlamamışsınız dediler.Nerede,nasıl anlayabiliriz dedik? Ofisimde bilmem kaç liraya gel anlatayım dediler.Hııııı dedik.Şimdi anladıkkkkkk!!!

Biz sırrı aramaya devam ettik.Birileri çıkıp dediki ''REİKİ'' size yardım edecek.Japon bir herif  dr. Mikao Usui nin insanoğluna armağanıymış reiki tekniği.Bu tekniktede reikiye uyumlanan birisi sizide uyumluyor.Şifa enerjisi denilen bu reikiyi başlıyosun ellerin aracılığı ile akıtmaya...başın ağrıyo koyuyosun elini falan..birde sembolleri var ve sembollerinde ezberlenmesi zor isimleri var.Hon-sha-ze-sho-nen bir örnek mesela...kalbini,bedenini reikiye açıp bu sembol isimlerini söyleyip şifa veriyosun kendine yada bir başkasına...Zaten bi süre sonra psikopata bağlayıp bozulan modemine reiki vereni bile görüyosun orada allahım sana geliyorum diyip aşıyosun zaten.Bir süre budistler gibi davranıp her halta reiki verdikten sonra hayatında hiç bir şeyin değişmediğini görüp yine aynı soruyu soruyorsun.Ve aldığın cevap yine aynı.Ver ikiyüz kağıt öğreteyim sana.Bedavaya olmaz bu iş! Bazen o parayıda veriyorsun,öğreniyosun yine olmuyor be kardeşim.Buda zırt çıktı,olmuyoooo.Çekim yasası hala işlemiyor.


Biz hala yollardayız.Koymuşuz bir kere başımızı bu yola.Bulacaz sırrı.Biri öyle şeyler söylüyor ki biz tamam lan bu sefer olacak diyoruz.Hipnoz! Evet..evet..geçmiş yaşam diyor,reenkarnasyon diyor.Geçmiş yaşamdaki hayatımız yüzünden biz ve bilinçaltımız bu hayatımızda boka sarmışız.Doğru diyor bu adam.Önceki hayatımda katilsem bu hayatta sürünüyom ben.Ya da cinayete kurban gitmişsem bu hayatımda depresyonda geziyom.Evettttt bu iş tamam.Hadiiii hipnoza beyler,bayanlar.Kimimiz baron,barones,kraliçe vs. olduğumuzu öğreniyoruz önceki hayatımızda.Yüzümüzde angutumsu gururlu bir gülümseme eşliğinde --biliyordum,hissediyordum zaten neden bu hayatıma uyum sağlayamadığımı diyip mağrur bakışlar atıyoruz etrafımıza.Neymiş bir önceki hayatımızda bilmem hangi ülkenin kontuymuşuz..vay anam vay.Eğitmen,hipnozda önceden ne halt olduğumuzu bulduktan sonra yine kendimizi affetmemizi falan söylüyor.Geçmişin bittiğini öğütlüyor.Salya sümük ağlayarak uyanıyor bazımız hipnozdan.Perma perişan eve dönüyoruz.Aradan zaman geçiyor çekim yasasını becermeyi bırak bu hayatımızı neden seçmişiz soruları ile iyice depresyona giriyoruz.Sürüm sürüm sürünüyoruz.Hipnozun gelmişini geçmişini diyip..............................!




Yılmadık.Devam.Bir söylenti dolaşıyor.Bizim güruhtan birisi titreyerek mesaj atıyor.Telkin diyor.Subliminal mesajlar diyor.Günde 8 saat dinlenilen cd ler var,bilinçaltını temizliyormuş diyor.Titriyorum bende...Çekim yasası bu sefer işleyecekmi ne?





Devam edecek.

6 yorum:

  1. ğzına sağlık kardeş.. duygularıma tercüman olmuşsun.. bu konuda blog hazırlamaya şahsım teşebbüs ettiyse de ona bile üşendim..pek
    güzel ifade etmişssin herşeyi.. netice toplum mühendislerini dehası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol serap.toplum mühendisleri ile ilgilide bir yazı yazacağım.Bu yorumla birlikte yazmam şart oldu;)

      Sil
  2. The Secret kitabını okumuştum. Başlarda, kitapta anlatılan fikir çok hoşuma gitmişti. Düşünsenize! Pozitif düşünüyorsun ve istediğin gerçekleşiyor. Yok, maalesef hayat öyle değil. O kitap size toz pembe bir gerçeklik yaratmaktan başka bir işe yaramaz. The secret insanlara yanlış umutlar veren bir kitap. Ve işin ilginci , bu aradalafım meclisten dışarı, bazı "eğitimli" insanların buna inanabilmesi...Eh, en azından kitabı yazan kişi bu kitap satışlarından bayağı bir gelir elde etmiştir.

    YanıtlaSil
  3. The Secret kitabını okumuştum. Başlarda, kitapta anlatılan fikir çok hoşuma gitmişti. Düşünsenize! Pozitif düşünüyorsun ve istediğin gerçekleşiyor. Yok, maalesef hayat öyle değil. O kitap size toz pembe bir gerçeklik yaratmaktan başka bir işe yaramaz. The secret insanlara yanlış umutlar veren bir kitap. Ve işin ilginci , bu aradalafım meclisten dışarı, bazı "eğitimli" insanların buna inanabilmesi...Eh, en azından kitabı yazan kişi bu kitap satışlarından bayağı bir gelir elde etmiştir.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil