3 Mart 2013 Pazar

EGO YALANLARI



Uzun ince bir yolda yürüyen yolcuya merhaba;

Yeni çağ ego sevicilerin,çarpıtarak önümüze koyduklara egoya  bir bakalım;

Afacan egonuzla anlaşma yapın.O yaramazı siz yönetin.Bunu başardığınızda tüm hayalleriniz ayaklarınızın önüne serilecek.En güzel,en yakışıklı siz olacaksınız.Para,ün,şan,şöhret,sağlık hepsi sizin olacak.Hiç bir korkuya ve üzüntüye hayatınızda yer olmayacak.Egosunu adam eden kendide adam olur.Güç sende artık!!!

Güzel.Birde bunun kitabını basıp anlatanların,site açanların,telkin yapanların,enerji çalışması yapanların arkasından koşanlara bakalım.

Siz sığırmısınız?

Neden egoyu yeni keşfetmiş gibi davranıp,egonuzu yenme tekniklerini size satanlara prim veriyorsunuz?Bu ego bildiğimiz nefs değilmi?
Nefsimizi ehlileştirmemiz gerektiğini,onun kölesi olmamamızı öğreten,bunu gözümüze gözümüze sokan mevlanamız yokmu? Hemde adam bu işin piri be.Mevlananın mesnevisinden güzel sözleri sosyal medyadaki iletilerinizde o biçim havalı resimlerle paylaşmıyormusunuz? Eee?
Peki dinimiz,dinler..? Nefsin bir şeytan olduğunu ve ona hükmetmeyi öğrenmezseniz onun kölesi olacağınızı size söylemiyormu?
Şemsi,yunus emreyi hatırlatayımmı?
Peki freud? Adam id,ego,süperego olayında kendini aşmış.Anlatmış işte ne menem bir zıkkım olduğunu bu egonun.Çatır çatır egoyu döktürmüş.Yuh diyorum size.
Peki siz neden hala al reiki ver mor alevi yen egonu diyenlere,bültenler yapıp egoyu alt etme yöntemlerini sayanlara,kuantum koçlara,melek enerjisi osuranlara prim verip paranızı ve zamanınızı harcıyorsunuz?
YUKARIDA SAYDIKLARIM NEDEN SİZE YETMİYOR,YETEMİYOR?

Sinirleniyorum.Nasıl bir sığırlıktır bu? Tek bir örnekle bitireceğim yazıyı.Sizin ünlü bir aktör,aktirist,yazar olmamanıza neden yeteneksizliğinizse ego ne yapsın? Hayaliniz her neyse sizi oraya götürecek şey;
1-O konudaki yeteneğiniz
2-Emek
3-Vazgeçmemek tir.

Egonuzla yani şeytanla anlaşma yapma yöntemleri ile hiç bir bok elde edemezsiniz.Egonuz yani nefsinizi kontrol edebilmeniz sizi iyi bir insan yapar.Onu kontrol edemezseniz şerefsiz dediğimiz kişilerden olursunuz.Üstelik birde onu bilerek dinleyip şerefsiz olmak vardır.Onuda size empoze eden yeni çağ öğretileridir.Egonuzla konuşun,egonuz küçük bir çocuk falan zıkkım bunların hepsi şeytanı size küçük bir yaramaz çocuk gibi göstermeye çalışmaktan ibarettir.

Ego şeytandır.Onunla anlaşmayın! Onu siz yönetin.



4 yorum:

  1. Peki siz neden hala al reiki ver mor alevi yen egonu diyenlere,bültenler yapıp egoyu alt etme yöntemlerini sayanlara,kuantum koçlara,melek enerjisi osuranlara prim verip paranızı ve zamanınızı harcıyorsunuz?
    YUKARIDA SAYDIKLARIM NEDEN SİZE YETMİYOR,YETEMİYOR?
    Aynı düşüncelere sahip insanları görmek güzel..

    YanıtlaSil
  2. Hahahahy Kafası çalışan insanlar görmek güzel.şeytan çok pis aldatıyor .new age malum.hiç girmicem konularada ben de baya biliyorum.ama ne hatırlamak istiyorum ne de düşünmek .öyle işte her neyse doğru diyorsun.şimdi başka gördüm osho dan .wow sende az çok benim gibi her boka girmişsin gibi.her şeyi öğrenmiş araştırmısın.baya bir yıpranmışındır sizde sende ��.Çünkü Nefsimizin yani benliğin içine ediyorşeytan.Doğrusu çevreyle başlıyor herşey .sonra oluşan egoyla.kötü oluşmuşsa başlamışsa çareler ararken egoya yenik düşüp şeytanı çoşturan bolca şey olur.çevreden bazı ihtiyaçlar giderilemeyince olur birazda .manevi ihtiyacı ego karşılar nefsin kötü yönü karşılar nefis karşılar.ama işte öyle filan milan.şuan buraya denk gelmem tesadüf değildir.ama her neyse tesadüf yada bir şey yok .

    YanıtlaSil
  3. TANIKLIK: ŞEYTANLA ANLAŞMA
    Merhaba. Paktı üzerinde araştırma aşağıdaki seni aradım ben
    yönetici olduğum forum tecrübelerimi sizlerle paylaşıyorum. Ben sahibim
    bu anlaşmayı 12 yıl önce bana yardım eden manevi tapınak sayesinde yaptım
    yapmak. Ben yaptığım için eşim ile mutluyum ben
    çocuk.
    İstediğimi yerim ve istediğimi içerim. Her yere seyahat ediyorum ya da
    dünyada istiyorum. Artık para kazanmak için çalışmaya ihtiyacım yok.
    para. çünkü şirketlerim zaten benim için yeterli para üretiyor. Eğer sen
    ayrıca benim gibi yapmak istiyorum bu konuda manevi tapınak ile iletişime geçin
    Adres: espiritualtemplo@gmail.com

    YanıtlaSil