17 Şubat 2013 Pazar

Kişisel Gelişim Palavraları 4

Sürüm sürüm sürünen yolculara merhaba;

Hepimize iyi sürünmeler dilerim.Lakin biz öyle yolcularız ki yaşam yolumuzda,sürünsekte devam ederiz.Pes etmeyiz.Havlu atmaz o havluyu alır halay çekeriz.Siz..evet sen! Ne demek istediğimi anladın.Hadi bişiler al tıkınmalık yada ne alacaksan al gel bakayım,kurul koltuğunamı,sandalyenemi artık ne haltsa.Nereye oturursan otur yeterki gel bebeğim.Bende bir sigara yakayım,küllüğüm neredeeeee?

Hani telkinleri anlattık K.G.P 3 te.Kişisel gelişim palavraları 3 ün şeysi.Neyse..efem;
Bizi biz yapan acılarımızdan,korkularımızdan,anılarımızdan kurtulmak için çeşitli yollara başvurmaktan çekinmiyoruz öyle değilmi...Giden sevgilimizi geri getirmek için ''özellikle kadın yolcular'' ayın bilmem kaçıncı evresinde,mumlar yakıp ay dansı yapanımız bile var.Ay evrelerinde ritüellerin olduğu cd ler bir ara çok prim yapmıştı.Belki hala da yutturan vardır çaresizlere...
Erkek yolcularda hacılarda,hocalarda ama yeni çağ ile telkincilerde,kuantumcularda,ışıkcılarda demeliydim.Giden gitmişşşşş dönse ne olur? Hadi döndü ne o eskisi gibidir nede bekleyen siz eski sizsiniz.Biraz mantık yahu biraz güçlü olun.Salya sümük nedir bu şarlatanlara prim veriyorsunuz?

Bizi bu yollara sokan çaresizliğimiz ve umut arayışımız başımıza olmadık işler açar.Paramız gittiği gibi ruh sağlığımızında dengesini daha çok bozabiliriz.Sırf hayatımız daha güzel olacak diye olumlama yapmak adı altında,ben ışığım,ben huzurum,ben tanrıyım,ışık bana giriyor diye gezerek alttaki duyguyu daha çok güçlendiriyoruz.Ölmek istiyorsun ama odanın duvarına yapıştırdığın bir olumlama cümlesini zoraki gülümseyerek okuyorsun.Örnek;Ben bu hayatta sevdiklerimle cenneti yaşarım.Bu şuna benziyor,alev alev yanan bir evin içinde hiç bir şey olmuyormuş gibi salına salına gezen bir tip düşünün.İşte o sizsiniz.Ulan ev yanıyor kaçççç!!!

Olumsuz duyguların üzerine gidin.Çözüm yine kendi içinde sizin hayatınızın içinde bir yerlerde.Osho salağının sözlerinde değil.Size gerçekten iyi gelen kitaplar,filmler ve/veya kişilere yönelin.Bilmem ne uzmanı,bilmem kaç günde iyileşme,beyin gücünü kullanarak bilmem ne yapma gibi buna benzer cümlelerle başlayan-biten her türlü yazılı,görsel bilgilerden kaçınnnnn.

Bu yazımda değineceğim bir çok tekniğe top 10 listemde yer vermiştim.Bak lütfen hatta bakmalısın; http://agresifmelekler.blogspot.com/2013/02/gelmis-gecmis-en-zrva-kisisel-gelisim.html

Ben şimdi size ''geleceği yaratma'' tekniklerinden bahsetmek istiyorum.Ama kısaca olacak.Çünkü sıkıntıdan başka bir şey değil bu teknikler.
Efendim kuantum şizofrenisine göre bizim sahip olmak istediğimiz her şey istediğimiz anda kuantum alanda oluşuyormuş.Yani enerji boyutunda.Bize düşense onu almak için İNANÇLI olmamızmış.Çünkü isteğimiz zaten enerji alanında paketlenmiş,bizi bekliyormuş.Buna ulaşmak için en deli yöntemlerden birisini yazıyorum sıkı durun;
İsteğiniz için -mış gibi yapın.Kısacası bu.Açayım ben bunu yoksa mış gibi kalacaz.Diyelim ki ispanyolca öğrenip rehber olmak gibi bir hayaliniz var.Siz başlıyorsunuz gün içinde öyleymiş gibi davranmaya.İspanyolca konuşur gibi yapıp,turistlerinizi gezdiriyorsunuz.Kendinize ispanyolca mailler,sms ler atıyorsunuz.Hadi mesajlar neyse de ispanyolca konuşur gibi yapmak için yalnız olmanız gerekir.Yada heladayken yapacaksınız.

Sonra yaratıcılığınıza göre bunu ilerleteceksiniz.Bir defter alıp (bu sizin geleceği yaratma defteriniz olacak) ben sular seller gibi ispanyolca konuşuyorum.Bilmem hangi süper ajansın rehberiyim.Ben hatta ispanyolumda öyle değilmiş gibi yapıyordum falan yazarak saçmalamanızı abartabilirsiniz.

Bu -mış gibi yapma sürecini geçerken o kuş beyninizdeki aklınıza şu geliyor;yaw ben neden gidip bir ispanyolca kursuna yazılmıyorum diyorsunuz.Araştırıyorsunuz ki kurslar pahalı ve sizin o kadar paranız yok.Bunu o süperötesi rehberlerle paylaştığınızda diyorlar ki; aa senin para blokajın varrrr.Küçükken falan para hep el kiri denmiş,baban param olmasın gönlüm zengin olsun demiş ondan senin bilinçaltında bu blokaj olmuşmuşşşş yahhhhh...ee? diyosun.Hemen bu blokojı açma tekniklerini sıralıyorlar.Hem -mış gibi yapmaya çalışıp hemde para blokaj engelini ortadan kaldıracak,uçmuş teknikleri uygulamaya çalışırken kafayı sıyırıyorsun.Ve en önemlisi HAYATI KAÇIRIYORSUN!

Yaw bu dallama teknik için açılan merkezleremi yanayım,internetteki sitelerin tıklanma sayısınamı,yapılan tv programlarınamı yoksa yazılan kitaplaramı yanayım.Ben nerelere gideyim?

Kardeşim hangi para blokajından bahsediyorsunuz siz..O rehberler neden size ülkenizdeki ekonomik zorluklardan bahsetmiyor? Günde 12-16 saat çalışıp kazanacağı paranın daha eline geçmeden nasılda uçup gideceğini bilen bir kişiye hangi blokajdan bahsediyorsunuz? Asgari ücretten haberiniz varmı? Dünya ekonomisinin ve para kaynaklarının bir avuç picin elinde bulunduğunu bile bile kıçınızdan uydurduğunuz tekniklerle neden insanları sömürüyorsunuz?
Hangi enerji alanıymış bu? Ne kuantumu? Uyanın!!!

İspanyolca öğrenmek ve bir rehber olmanın çok daha gerçekleşebilir yolları varken bu zırva ötesi zırvalarla vakit kaybetmeyin.Örnekmi istiyorsunuz buyrun;(Kursa yazılamayacak birileri için)İspanyol bir arkadaş bulmak,o dilde yazılmış kitapları sözlük yardımıyla okumak,internet üzerinden online dil öğreten siteler,gazeteler,türkçe alt yazılı ispanyolca filmler,ikinci el alacağınız gramer kitaplar vs...Bakın ne kadar gerçekçi ve kolay yollar var.İkinci bir yolsa harcamalarınızı kısarak adam gibi bir kursa yazılmanızdır.Zeka kapasitenizde buna uygunsa ve vereceğiniz biraz çaba ile öğrenilmeyecek dil yok.

Yeni çağ etiketiyle süslenen kişisel gelişim kölelerinden biri olmayın.Bu kapitalist sistemin yarattığı kölelerin bir üst versiyonudur.Bu öğretilerin hepsi etrafınızda olup biten adaletsizlikleri görmemeniz için yaratılmıştır.Kimisi bunu sadece para yönünden sömürsede bunu ortaya sürenlerin bir çoğu bilinçli yada bilinçsiz lucifer ordusuna hizmet etmektedir.

Yeter.Öptüm sizi.







1 yorum:

  1. Agresif Melek. Bu bloğa kesinlikle yazık olmuş. Çok öksüz kalmış. Bu bloğun tıklanma rekoru kırması gerekirdi. Bunu da atıyorum şimdi face e ...

    YanıtlaSil