11 Nisan 2013 Perşembe

Amerikadan eğitimli ünlü kişisel gelişimci(!) facebook sayfasından beni engellemiş.

Çok basit bir soru sormuştum oysa ve oldukçada kibardım.Şu an hatırladığım haliyle sorum şuydu;
Singularitiyen yaklaşımlar ve  insanların zihinlerini olan bitene karşı duyarsızlaştırmak,köleleştirmek için ortaya sürülen yeni çağ kişisel gelişim teknikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cevap;Öykücüm kim daha rahat ve huzurlu yaşıyor ona bakmak lazım..;=))))) Ben bu halime sen o haline devam et..

Sevgi içindeki şu kişisel gelişimciye bak hele.Ne kadar hoş bir cevap.Benim halimi facebook taki sorumdan görebilen guruya bak hele.Aşmış.Ama neyi aşmış?

Gayet açık soruma kendi bakış açısından cevap vermek yerine korku içinde beni engellemiş.Yorumsuz.

Singularity üzerine bir yazı yazacağım.Kişisel gelişimle nasıl bir bağı var onuda yazacağım.Bir-iki kişi bile uyansa kar kardır.

Ben o yazıyı yazarken siz şu yazıya bir göz atın derimhttp://agresifmelekler.blogspot.com/2013/02/yeni-cag-pozitif-dusunce-ogretisinin.html



Öptüm şekerim.

2 yorum: